Ogłoszenie konkursu
OGŁOSZENIE O NABORZE
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim poszukuje kandydata na stanowisko
nazwa stanowiska starszego inspektora
do spraw kadrowych
w Wydziale Zespołu Kadr i Szkolenia
KPP w Stargardzie Szczecińskim
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
wymiar etatu: ½
liczba stanowisk pracy : 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim
ul. Staszica 27
73-110 Stargard Szczeciński
Miejsce wykonywania pracy:
Stargard Szczeciński
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
-
Prowadzenie akt osobowych pracowników Policji
-
Przetwarzanie danych, aktualizacja w programie Płatnik,przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych , w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP, do ZUS
-
Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów , absencji chorobowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy , sporządzanie list obecności
-
Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowością badań profilaktycznych całego stanu osobowego Jednostki
-
Ustalanie uprawnień pracowników do nagrody jubileuszowej i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie
-
Sporządzanie miesięcznych meldunków kadrowych
-
Przygotowywanie dokumentacji dot. spraw emerytalno- rentowych pracowników i przekazywanie jej do ZUS
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych
od poniedziałku do piątku – 4 godziny dziennie
Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:
-
naturalne i sztuczne oświetlenie,
-
praca przy monitorze ekranowym.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
uposażenie zasadnicze - 1.086,83 miesięcznie (brutto)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy :
niezbędne
-
Wykształcenie : wyższe magisterskie
-
Co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe
-
Umiejętność obsługi komputera
-
Znajomość programu Płatnik
-
Znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji
-
Samodzielność,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
dodatkowe
-
Przynajmniej 2 letnie doświadczenie w obszarze kadr
-
Zamieszkanie w Stargardzie Szczecińskim lub okolicy
-
Umiejętność sprawnej organizacji pracy
-
Dyspozycyjność i zaangażowanie
-
Wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
-
życiorys i list motywacyjny;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
-
kopie świadectw pracy.
Termin składania dokumentów:
17.03.2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim
ul. Staszica 27
73-110 Stargard Szczeciński
lub osobiście:
sekretariat pok. 117 w godz. 7,30-15,30
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Stargardzie Szczecińskim przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu :
091 4813517