Ogłoszenie konkursu - Praca - służba cywilna - Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca - służba cywilna

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie konkursu

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM

 

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim poszukuje kandydata na stanowisko

 

nazwa stanowiska starszego inspektora

do spraw kadrowych

w Wydziale Zespołu Kadr i Szkolenia

KPP w Stargardzie Szczecińskim

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

wymiar etatu: ½

liczba stanowisk pracy : 1

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim

ul. Staszica 27

73-110 Stargard Szczeciński

 

Miejsce wykonywania pracy:

Stargard Szczeciński

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy

  2. Prowadzenie akt osobowych pracowników Policji

  3. Przetwarzanie danych, aktualizacja w programie Płatnik,przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych , w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP, do ZUS

  4. Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów , absencji chorobowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy , sporządzanie list obecności

  5. Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowością badań profilaktycznych całego stanu osobowego Jednostki

  6. Ustalanie uprawnień pracowników do nagrody jubileuszowej i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie

  7. Sporządzanie miesięcznych meldunków kadrowych

  8. Przygotowywanie dokumentacji dot. spraw emerytalno- rentowych pracowników i przekazywanie jej do ZUS

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych

od poniedziałku do piątku – 4 godziny dziennie

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,

  • praca przy monitorze ekranowym.

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

uposażenie zasadnicze - 1.086,83 miesięcznie (brutto)

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy :

niezbędne

  1. Wykształcenie : wyższe magisterskie

  2. Co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe

  3. Umiejętność obsługi komputera

  4. Znajomość programu Płatnik

  5. Znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji

  6. Samodzielność,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

 

dodatkowe

  1. Przynajmniej 2 letnie doświadczenie w obszarze kadr

  2. Zamieszkanie w Stargardzie Szczecińskim lub okolicy

  3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy

  4. Dyspozycyjność i zaangażowanie

  5. Wysoka kultura osobista

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

  • życiorys i list motywacyjny;

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;

  • kopie świadectw pracy.

 

Termin składania dokumentów:

17.03.2014 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim

ul. Staszica 27

73-110 Stargard Szczeciński

lub osobiście:

sekretariat pok. 117 w godz. 7,30-15,30

z dopiskiem

Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”

 

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Stargardzie Szczecińskim przed upływem tego terminu.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu :

091 4813517

Metryczka

Data publikacji : 11.03.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wiesława Jeglińska
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Famulski Oficer prasowy KPP Stargard Szczeciński
do góry