Ogłoszenie o naborze nr 174191 - Praca - służba cywilna - Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca - służba cywilna

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze nr 174191

OGŁOSZENIE O NABORZE

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM

 

Komenda Powiatowa Policji  w Stargardzie Szczecińskim poszukuje kandydata na stanowisko

 

nazwa stanowiska                             starszego inspektora

do spraw                                          kadrowych

w Wydziale                                       Zespołu Kadr i Szkolenia

KPP w Stargardzie Szczecińskim

ogłoszenie  o naborze w celu zatrudnienia członka korpusu służby cywilnej

wymiar etatu:                1/1

liczba stanowisk pracy :     1

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim

ul. Warszawska 29

73-110 Stargard Szczeciński

 

Miejsce wykonywania pracy:

Stargard Szczeciński

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  2. Wprowadzanie danych dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników do Systemu Wspomagania Obsługi Policji,
  3. Przetwarzanie danych, aktualizacja w programie Płatnik, przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP, do ZUS,
  4. Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, sporządzanie list obecności funkcjonariuszy i pracowników Policji,
  5. Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowością badań profilaktycznych całego stanu osobowego Jednostki,
  6. Prowadzenie dokumentacji i statystyki chorobowej całego stanu osobowego jednostki,
  7. Przygotowywanie dokumentacji oraz merytoryczny nadzór nad szkoleniami resortowymi  policjantów i pracowników tutejszej jednostki,
  8. Przygotowywanie dokumentacji dot. spraw emerytalno- rentowych pracowników i przekazywanie jej do ZUS.

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych

od poniedziałku do piątku – 8 godziny dziennie

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • praca przy monitorze ekranowym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy :

                                                            niezbędne

  1. Wykształcenie : wyższe magisterskie                
  2. Co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w administracji państwowej
  3. Umiejętność obsługi komputera
  4. Znajomość programu Płatnik
  5. Znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji
  6. Samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

                                                        

                                                           dodatkowe

  1. Przynajmniej 3 letnie  doświadczenie w obszarze kadr
  2. Zamieszkanie w Stargardzie Szczecińskim lub okolicy
  3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy
  4. Dyspozycyjność i zaangażowanie
  5. Wysoka kultura osobista

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

  • życiorys i list motywacyjny;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu  prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
  • kopie świadectw pracy.

 

Termin składania dokumentów:

                              25 październik 2015 r.

Miejsce składania dokumentów:

Komenda  Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim

 ul. Warszawska 29

73-110 Stargard Szczeciński

lub osobiście:

sekretariat  pok. 107 w godz. 7,30-15,30

                                             z dopiskiem

           „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”

 

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Stargardzie Szczecińskim przed upływem tego terminu.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu : 914813613

Metryczka

Data publikacji : 19.10.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Łukasz Famulski
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Famulski Oficer prasowy KPP Stargard Szczeciński
do góry